Veľmi odporúčam blogy o rodine, manželstve a výchove mojej drahej manželky.

« Späť

Islam v našich obývačkách

Islam v našich obývačkách

Nezvyknem posielať hromadné správy, ale kvôli rozpínavosti Islamu v zahraničí, s ktorým som sa denno denne stretával, uverejňujem zamyslenie, ktoré som obdržal emailom. Dúfam, že Slovenské mestá nebudú vyzerať v tejto veci ako napr Graz, či Londýn.

Nie je to tak dávno, čo nás na televíznych obrazovkách šokoval turecký seriál Tisíc a jedna noc z prostredia súčasného Konstantinopolu. Ideovým zámerom majiteľov komerčných televízii bolo takouto formou pripraviť pôdu pre rast a rozvoj multikulturalizmu na Slovensku. Na Slovensku sa objavuje stále viac hlasov, ktoré volajú po legalizácii islamu v Slovenskej republike a uznaní islamu za jedno zo štátom uznaných náboženstiev na Slovensku. Naša krajina tlaku islamizácie zatiaľ odoláva a patríme k posledným krajinám v Európe, v ktorých nestojí ani jedna mešita s minaretom. No a toto niektorým hlásateľom ultikulturalizmu doma a najmä spoza hraníc prekáža. Stúpenci multikulturalizmu majú takú obrovskú moc, že ich zvrátené myšlienky o rôznorodej Európe plnej rôznych ázijských a afrických národov sa stávajú v západných krajinách realitou a pre nás nočnou morou. A práve teraz sa z ničoho nič objaví seriál, ktorý nám ukazuje tureckú spoločnosť ako spoločnosť vyspelú, kultúrnu, ba dokonca tolerantnú. Opak je ale pravdou, kým na začiatku 20. storočia žilo na území
dnešného Turecka (východná Trácia a Malá Ázia) niekoľko miliónov kresťanov, dnes netvoria v Turecku ani jedno percento obyvateľov. Turci jednoducho niekoľko miliónov kresťanov v 20. storočí na svojom území vyvraždili a niekoľko miliónov násilne vyhnali zo svojich domovov, kde ich predkovia žili niekoľko tisícročí (hlavne Gréci na pobreží Malej Ázie a Arméni). V Turecku sa kresťania stále stávajú objektom násilia. Kresťan v Turecku je vystavaný permanentnému tlaku násilníckych moslimov, ale aj tlaku tzv. sekulárneho tureckého štátu, ktorý je v podstate moslimský.

O to viac šokuje slovenského diváka uvedenie tureckého seriálu Sultán, ktorý je glorifikáciou sultána Sulejmana (Solimana) Nádherného, s ktorého postavou majú naši predkovia veľmi zlé skúsenosti. Šok je o to väčší, že sa tak stalo v adventnom čase, krátko pred Vianocami. Sulejman bol jednoducho odporný sadistický vrah a zločinec, typický orientálny despota, ktorý rozsieval skazu a smrť ďaleko od príbytkov násilníckych osmanských Turkov. Okrem toho žil roztopašným a zhýralým životom. Zneužíval zajaté kresťanské panny vo svojich háremoch, ktoré nútil konvertovať na islam. Často to boli nevinné mníšky zo zničených kresťanských kláštorov, ktoré zajali janičiari ničení kresťanských kláštorov v Európe. Hordy sultána Sulejmana zničili aj krásnu katedrálu v Ostrihome nad Dunajom a na ruiny premenili množstvo kresťanských chrámov na území Uhorska i Balkánu.

Sulejman sa do našich dejín zapísal aj katastrofálnou pohromou, ktorá sa stala v bitke pri Moháči 29. augusta 1526. Následky tejto pohromy uvrhli našu krajinu do zaostalosti a orientálnej svojvôle tureckých despotov. Od tohto obdobia sa traduje zaostávanie strednej Európy za západnou časťou kontinentu. Otrasnou sa stala najmä víťazná Sulejmanova prehliadka spojená s barbarstvom najhrubšieho zrna po víťazstve nad kresťanskými vojskami. Turci vtedy postínali hlavy zajatých vojakov, ale aj padlých vojakov a navŕšili ich na obrovskú hromadu, pred ktorou víťazne pochodovali. Orientálny strach a skazu rozsievali na našom území takmer 150 rokov. Napichovanie malých detí na kopije, štvrtenie obetí, bezbrehé znásilňovanie, vypaľovanie bezbranných dedín, plienenie kostolov...

Toto sú činy slávneho sultána Sulejmana, ktorého obrazy zo života idú režiséri multikulturalizmu približovať slovenskému divákovi. Turecký seriál ide glorifikovať vraha, zločinca, smilníka a beštiálneho sadistu. Obávam sa, že o niekoľko rokov bude niekto glorifikovať postavy nacistických a komunistických zločincov. Oslava sultána Sulejmana má možno opodstatnenie v Tureckej republike, ale určite nie v krajinách, ktoré sa stali obeťami tureckej agresie v 14. až 20. storočí. Slovenský divák by mal tento seriál, oslavujúci islam a zločiny beštiálneho vraha Sulejmana, jednoducho ignorovať. Je to len jedna zo zákerných ciest, ako opularizovať islam a Turecko v očiach slovenského diváka. Nedajme sa oklamať! Ak sa raz prebudíme do moslimského stredoveku, možno už bude neskoro.

Kliment Uhrecký

 

Ilustračný obrázok použitý z markiza.sk

Komentáre
Prihláste sa pre pridanie komentára
Martin, je dôležité poznať tieto stránky histórie - podobne ako iné. O tomto území a jeho obyvateľoch sa hovorí aj v Písme (napr. Sk19, 1-10: " ... všetci, čo bývali v Ázii, Židia i Gréci, počuli Pánovo slovo."). To, že sa niekde počas storočí stali chyby a došlo k takýmto zmenám, má byť pre nás varovanie, že iba z kresťanskej histórie aj našej krajiny sa nedá natrvalo ťažiť. Ak nebudeme aktívnymi v plnení Ježišovho poslania tvoriť učeníkov zo všetkých národov, diabol uvoľnený priestor dôsledne obsadí. Proti tme sa bojuje zapaľovaním svetla. Modlím sa, aby všetci, ktorí prečítajú otrasné fakty uvedené v tomto článku, si uvedomili, proti komu je náš boj (Efezanom 6,10-20) a obliekli si Božiu výzbroj. Toto "vyzbrojovanie" vyžaduje dlhší čas (celý život!), Boží začiatok je "dnes" a začať treba od seba. Tak nám Pán Boh pomáhaj!
Odoslané 13.1.2012 11:48.
Suhlasim, ze islam sa snazi velmi nenapadne a navonok mierumilovne presadit v Europe. Stale sa nevie povzniest nad porazku v Europe pred storociami, a snazi sa ju nanovo obsadit. Druha zavazna vec je, ze Europa vdaka svojej kulture je na upadku, krestanstvo – to skutocne zite je v ohrozeni, resp. skoro vobec nie je, a tak citi islam prilezitost znovuobsadenia Europy. Myslim, ze v sucasnosti celime dvom hrozbam: kulture, ktora sa siri v Europe (ohrozujuca prirodzene pravo cloveka, pravo cloveka na zivot, ...), a tej islamskej. Akoby upadok tej nasej sucasnej kultury urychloval hrozbu islamu. Ved ked sa stratia hodnoty v ludoch, nebude problem islamizacie. Ludia budu vyprazdneni, smadni po hodnotach, a islam: bude mat otvorene dvere. Ved stupenci islamu ziju verne svojim hodnotam, maju trvale zvazky – ale zabuda sa, ze napr. zeny nemaju ziadne pravo na zivot, kazdy inoverec sa moze stat tercom utoku (ved v islamskom svete zabit inoverca je cesta k osobnej spase – spasonosny skutok), ....
Odoslané 13.1.2012 21:27.
Fuha, nezdá sa mi, že by bol Islam ilegálny. Tiež neviem, čo sa myslí tým "Štátom uznané náboženstvo".
Ak sa tým myslí finančne podporované, tak osobne som za odluku Cirkvi od štátu ZA PREDPOKLADU, ŽE SA ZNÍŽIA DANE takým spôsobom, že štát na tom neušetrí ani neprerobí. Platenie Cirkvi aj z daní neveriacich (alebo inej viery) mi pripadá strašne nefér a navyše to je v priamom rozpore s tým, čo hlása kresťanská náuka. Tuším aj v skutkoch apoštolov sa píše niečo o dobrovoľných daroch.
To, či štát uznáva nejaké náboženstvo mi pripadá irelevantné, ak nevidím priamy dopad.
Osobne si myslím, že najlepší spôsob ochrany pred inou kultúrou je, ak sa tu ľudia z danej kultúry necítia dobre (nie v zmysle budeme voči nim agresívny ale v zmysle, že tu nenájdu, čo potrebujú) - resp. ak je pre nich výhodnejšie ostať tam, kde sú. Viete prečo je na Orave strašne málo Rómov? Je im tam zima.
Odoslané 17.1.2012 21:41.
Skôr tu ide o oficiálne registrované náboženstvá (Cirkvi) na Slovensku. Zoznam je dostuný na http://www.culture.gov.sk/cirkev-a-nabozenske-spolocnosti/registrovane-cirkvi
Bol­o by poľutovania hodné, keby v našej krajine, ktorá bola postavená na hodnotách evanjelia vznikla aj "Islamská cirkev". Korán je už aj v slovenčine: http://www.islam-sk.sk/sk/home

Martin, suma, ktorú Cirkev dostáva od štátu z našich daní je úplne smiešna. Pozri http://cerven.blog.sme.sk/c/257701/Konecne-diskusia-o-odluke-cirkvi.html

Myslím, že štát by sa ľahko pustil do odluky, lenže to by musel vrátiť Cirki reštituované nehnuteľnosti, nevraviac o brutálnom a neľudskom prenasledovaní veriacich spred ešte necelých 30 rokov. Neviem, či sa za toto niekto ospravedlnil Cirkvi. Nemám na mysli len biskupov, kňazov a rehoľníkov, u ktorých tiekla často aj krv. Mám na mysli Cirkev - nás, ako spoločenstvo. Ak si pokrstený, aj ty tvoríš Cirkev. Môžeš voči tomu protestovať, ale je to jednoducho pravda. Mňa osobne uráža, ak sa niekto vyvršuje na Cirkev. Je to akoby niekto urážal moju rodinu.

Priamy dopad náboženstva v krajine sa prejaví jej kultúrou. Štatistiky ukazujú, že o 40 rokov bude francúzko viac islamské. Je teda veľmi pravdepodobné, že tam bude nastolený politický systém Islamu. Už teraz ľutujem ženy.

Máš pravdu, bude fajn, ak sa tu Islam nebude cítiť dobre, ale bol by som oveľa opatrneší pri vyjadrovaní sa o rómoch. Nemôžeš to takto hádzať do jedného vreca. Treba rozlišovať osobu a náboženstvo. By si sa čudoval, keď by som povedal, že mnohí rómovia môžu ísť príkladom bielym. Myslím tým príklad morálny alebo svojím postojom k práci. Prosím, neurážaj ich. Boh si povoláva to, čo je slabé, aby zahanbil silných.
Odoslané 18.1.2012 8:19 ako reakcia na Martin Habovštiak.
Martin L., myslím si, že Martin H. použil Oravu a Rómov ako fakt. Je to tak, že život Rómov prebieha hlavne vonku, pred dverami ich príbytkov. A vyhľadávajú viac teplejšie miesta, kde sa usadia ako chladné severné až severské. Ak by bol napísal že Nórsko, Švédsko namiesto Oravy... ale ruku na srdce,ani v Anglicku príliš teplo nie je ale...cinkanie dávok bolo milšie ako sychravé hmlisté počasie...a koľkí odišli s rodinami tam... Martin vieš, že Rómov mám viac než rada a na tých ktorí naozaj na sebe makajú nedám dopustiť. Máš pravdu, predbehli mnohých z nás. Ale sú aj takí, ktorí akoby prišli z inej planéty... mne stačí Prešov- Pri starej tehelni. Čičavskí Rómovia tam boli evanjelizovať. Po prvom dni otec Martin rozhodol, že stačilo!!! Nielen, že na nich pľúvali zo striech, a hádzali kamene, ale vykradli im auto s aparatúrou, kým z jednej strany nakladali , z inej ubúdalo... Evanjelizáciu privítali ako zdroj im nepatriaceho majetku...
Svoji evanjelizovali svojich. A boli sklamaní... rozčarovaní. hej môžu viac milovať, môžu sa za svojich súkmeňovcov modliť, a pripraviť pôdu evanjelizácii...
Odoslané 18.1.2012 8:33 ako reakcia na Martin Lojek.
Fú, tak to je skutočne husté. Musel to byť pre nich ťažký úder pod pás. Myslel som si, že "svojich" budú rešpektovať a brať s úctou všade. Nech Pán Boh posilňuje tých, ktorí sa rozhodli vykročiť z davu.
Odoslané 18.1.2012 9:01 ako reakcia na Otília Ferenčíková.
Jozef Fatura
ja si tiež myslím, že hádzať cigánov a moslimov do jedného vreca je nezmysel

http://www.lunik9.sk/saleziani-don-bosca-na-luniku-ix-2/
Odoslané 4.7.2012 22:38.
Jozef Fatura
len tak mimochodom telenovely nesledujem
a akosi mi to ani nechýba
poznám zopár závislákov na telenovelách
a je mi ich celkom ľúto
Odoslané 4.7.2012 22:45.
Mam 46 rokov a v divadle som bol len 2x. Nie preto, zeby som nechcel. I z mojich dani idu peniaze na udrzbu a prevadzku divadiel ako aj na platy hercov a nemam s tym problem ani sa mi to nevidi zeby to bolo nefer.
Odoslané 4.12.2015 14:33 ako reakcia na Martin Habovštiak.

 

Momentálne píšem adventné zamyslenia pre mužov zamerané na mužskú identitu a spiritualitu: rok 2018, rok 2017rok 2016, rok 2015, rok 2014.