« Back

Tradičné rodiny za podporu LGBTI!!!

Pozor bratia a sestry v Kristovi, Pietruchová a jej podobný na nás nastrážili pascu!


Upozornujeme vsetkych rodicov a ludi, ktorí chcu chranit nase deti, nase rodiny a nasu spolocnost pred sialenstvom, ktore sa nam tu snazia presadzovat rozni zapredanci a pochybne individua akym je napr. Olga Pietruchová a spol.ze tito zvratenci sa uchylili k dalsiemu podvodu na obcanoch - vytvorili PETICIU, ktora je reakciou na nasu Peticiu a ktora podporuje tieto svinstva a zvratenosti a snazia sa podvodnym sposobom ziskat podpisy od ludí, ktori si dokladne neprecítaju tento dokument a v nadeji ze sa jedna o dobru vec, tuto podvrhnutu peticiu podpisu.
Tato "ich" peticia je koncipovana tak, ze si ju nepozorny clovek lahko zameni s Peticiou, bojujúcou proti tymto zvratenostiam, ktorej autorkou je pani Denisa Curlejova a ktoru my vsetci podporujeme.

Autori tejto protikladnej peticie sa uchylili hned v uvode tohto pamfletu k osloveniu, ktore evokuje dojem, ze sa jedna o Petíciu za ochranu rodiny. V jej uvode stojí:
My tradicne slovenske rodiny, tymto vyhlasujeme podporu „Celostatnej strategii ochrany a podpory ludskych prav“
Je nepochopitelne,k comu sa este tito "autori" a ich politicky podporovatelia neznizia, v snahe oblbnut tento narod !
a na konci uvadzaju este jeden klamny priklad ...

S pozdravom

Za tradičné slovenské rodiny

.............................................

Ludia dávajte si preto pozor, budte zvlasť ostrazity, kedze sa nám nateraz podarilo prekazit plany nasej zradnej vlady, ktora na nasom uzemi presadzuje zaujmy roznych loby a tieto uprednostnuje pred zaujmami obcanov, preto sa teraz budu títo zradcovia naroda uchylovat k rozsiahlemu masirovaniu verejnej mienky,a to aj za pomoci takychto primitivnych podvodov a metod, ktorymi sa snazia presadit svoje planované zaujmy.

 

Podpora „Celoštátnej stratégie ochrany a podpory ľudských práv“

 

Vyhlásenie

 

My tradičné slovenské rodiny, týmto vyhlasujeme podporu „Celoštátnej stratégii ochrany a podpory ľudských práv“. Prehlasujeme, že ctíme ľudské práva ako jeden z najväčších výdobytkov modernej civilizácie. Podporujeme právo všetkých na rovné zaobchádzanie a ochranu pred diskrimináciou, pre všetkých ľudí bez ohľadu na ich rasu, pôvod, náboženstvo, pohlavie, zdravotné postihnutie či sexuálnu orientáciu. Je správne, ak má štát na zreteli práva menšín, považujeme to za dôkaz vyspelosti národa. V časoch silnejúcich útokov na LGBTI komunitu, narastajúcej homofóbie a nenávisti, chceme vyjadriť pochopenie a podporu snahám štátu zrovnoprávniť práve týchto občanov a ďalej neprehlbovať ich diskrimináciu. Bez ohľadu na to, že sa hlásime k nášmu náboženstvu, či sme bez vyznania, nesúhlasíme, aby predstavitelia cirkvi zneužívali inštitút tradičnej rodiny pre silnejúcu polarizáciu spoločnosti a prehlbovanie neznášanlivosti medzi ľuďmi. Nik nemá právo osočovať ľudí, ktorí sa ničím neprevinili voči spoločnosti. Nehlásime sa ku kultu intolerancie, a k snahe zasiať neznášanlivosť medzi ľuďmi a rodinami v našej spoločnosti. Žiadame preto predstaviteľov vlády Slovenskej republiky aby nepodľahli tomuto tlaku fundamentalistických náboženských skupín, vypracovali a schválili strategický dokument pre ochranu a podporu ľudských práv v podobe navrhovanej odborným podkladom vypracovaným redakčným tímom 15.7.2013 [1]. A to aj z dôvodu, že „Celoštátna stratégia ochrany a podpory ľudských práv“ sa venuje ďaleko širšiemu okruhu práv menšín, ako len menšinám LGBTI, pretože nielen tieto nie sú u nás doposiaľ v spoločnosti prirodzene uplatňované a chápané.

 

S pozdravom

Za tradičné slovenské rodiny

 

Odkaz TU

Comments
sign-in-to-add-comment
K všetkým petíciám a aktivitám na podporu "tradičnej rodiny" treba byť veľmi opatrný, http://www.mojakomunita.sk/web/tomas.kuzar/blog/-/blogs/stop-juvenilnej-justicii­-odkial-vietor-fuka. Na Slovensku sa šíri panika a nie vždy je v súlade s RKC.
Posted on 9/15/13 11:59 AM.
Týmto skupinám ide však teraz hlavne o jedno a to rozbiť model tradičnej rodiny a zrušiť koncept manželstva ako takého. Myslím si, že RKC s niečím takým určite nesúhlasí. Veď si predstav, čo bude potom, keď taký kňaz odmietne zosobášiť dvoch mužov, či dve ženy, alebo čo to ja všetko viem sú už tie druhy gender. A potom prečo by si nemohol taký zoofil zobrať ovcu, kozu a pod. A čo tie deti, ak ich budú vychovávať takéto rodiny rôzne? Nepíšem tu teraz len o adopcii, ale aj o vlastných deťoch.
Posted on 9/15/13 12:10 PM in reply to Tomas Kuzar.
Tomáš: Nedávno som tiež objavila odkazy na "slobodný vysielač". Stačili mi asi tri minúty, aby som mala dosť.

Ale to neznamená, že môžeme všetky tieto veci hodiť do koša s názvom "nezmysly" a ďalej sa spokojne vyvaľovať s pocitom "nejako bolo, nejako bude".

Osobne tiež nechápem, prečo doteraz predstavitelia našej cirkvi mlčia. (myslím tých "naozajstných" - biskupov). Akoby spali. Alebo sa boja ozvať proti "vrchnosti"? Neviem, nechápem, nechcem posudzovať... a tak sa radšej len modlím.

Ale v niektorých krajinách sa to už deje. Farnosti majú problém, ak odmietli zosobášiť homosexuálny pár. Majitelia hotela stratili licenciu, keď odmietli ubytovať spoločne homosexuálny pár. Adoptívne agentúry sú rušené, pretože nepodporujú LGBT spôsob výchovy detí, rodičia sú trestaní, ak neposielajú deti na povinnú sexuálnu výchovu... atď.
Možno niektoré informácie (ohľadom JJ?) sú trošku nafúknuté. Možno. Ale to neznamená, že môžeme ako pštrosi strkať hlavu do piesku a tváriť sa, že sa nás to netýka a nech si "tí hore" robia čo chcú.

Pretože ak by aj problém juvenilnej justície v súčasnosti nebol (ešte?) tak vyhrotený ako sa vykresľuje, minimálne ten potenciál tu je. Zdá sa mi (niekedy v budúcnosti - ktovie ako ďalekej) vcelku možný prístup: "nesúhlasíš s našou politikou? Tak nemáš právo vychovávať deti!"

Už sme to v malom zažili - za socializmu mali kresťania znemožnený prístup k práci, kde prichádzali do styku s mládežou. Teraz sa pripravujú mechanizmy, že hádam nebudú mať možnosť vychovávať ani vlastné deti. Ktovie?
Nechcem strašiť. Ale nie je dobré ani ostávať v pasívnej nečinnosti.
Posted on 9/15/13 10:43 PM in reply to Tomas Kuzar.
Aj keď začínal fašizmus, alebo komunizmus - ľudí, čo "videli za roh" a upozorňovali na hroziace nebezpečenstvo považovali za bláznov a ich reči za konšpiračné teórie. A vidíme, kam to až došlo.
Posted on 9/15/13 10:45 PM in reply to Eva Baranovičová.
Miroslav, vďaka za upozornenie.
Vždy keď chceme podporiť napr. nejakú petíciu - vždy je potrebné dobre si prečítať (a premyslieť), pod čo dávame svoj podpis.

(To je posolstvo, ktoré som si odniesla od učiteľky občianskej, keď sa podpisoval list kardinála Tomáška. ;-) Niektorí pamätáte...)
Posted on 9/15/13 10:47 PM.
Vďaka, Mirko. To je práve tak nebezpečné, že obyčajný človek ani nerozlíši! A dnes mnohý len rýchlo prečítajú a ani nezistia, čo tam je ukryté, lebo to vyzerá tak ako správne a dobré...
Posted on 9/16/13 10:59 AM.
Gabriele Kuby to nazvala: bude sa jednať o diskrimináciu a jej šírenie a bude nazývaná bojom proti diskriminácii...
Posted on 9/16/13 11:01 AM in reply to Eva Baranovičová.
Vieš Evka ako najčastejšie odpovedajú Slováci svojou ľahostajnosťou? Chlieb aj tak lacnejší nebude. Až potom ide to nejak bolo, nejak bude. Nezáujem ľudí, ľahostajnosť, zatváranie si očí pred tým a často sú ľudia dohnaní na kraj chudoby, že už vôbec nemajú záujem o tieto veci, lebo doslova bojujú o svoje prežitie.
Posted on 9/16/13 2:46 PM in reply to Eva Baranovičová.
Ak sa jednoducho tieto práva schvália a podporia, tak každý človek, ktorý nebude s tým súhlasiť, bude môcť byť perzekuovaný. Ak toto tu by malo byť, tak chcem aj mať schválenú výhradu vo svedomí voči tomuto. Inakšie naozaj to tak bude. Každý vie, ktorí sa zaoberal morálkou a spravodlivosťou, že toto nie je zrovnoprávnenie, ale zvýhodňovanie určitej skupiny ľudí, na základe ich sexuálnej orientácie.
Posted on 9/16/13 2:52 PM.
K tomu zákonu o výhrade vo svedomí:

Potreba prijatia zákona narastá po spoločenskom vývoji posledných desaťročí, kedy dochádza k závažným zmenám hodnotových a etických systémov a k ich pluralizácii. Táto pluralizácia sa týka najmä otázok ochrany ľudského života, ochrany rodiny, etických štandardov vedeckého výskumu. Pri presadení sa nových hodnotových systémov, ktoré sa odvracajú od tradičných hodnôt, dochádza k nebezpečenstvu, že občania, rešpektujúci tradičné hodnoty, budú vystavení tlaku, aby vo svojich povolaniach postupovali v rozpore so svojím svedomím.

Zákon teda rozširuje mieru slobody v spoločnosti tým, že zaručuje občanom možnosť vykonávať svoje povolanie v súlade so svedomím a nebyť za to diskriminovaný.
Posted on 9/16/13 2:54 PM in reply to Eva Baranovičová.
Našla som stránku a dobré materiály, je to žiaľ v angličtine, nie je to nové - toto pretláčanie zákonov a chvála Bohu, vznikla iniciatíva prroti tomuto nezmyslu Gender a pod. Len to treba vedieť a dať vedieť aj iným, aby neprijímala vláda niečo, čo prijať nemusí a nesmie... V jednej práci z nitry som čítala, že "štát je povinný to prijať" na základe dohôd a pod. a nie je tak! Je to skutočne klamstvo a manipulácia odhora až dolu! Stavím sa, že to tých v politike ani neťukne, že ide o pogayovanie celej spoločnosti a o prevrátenie zákonov...
Posted on 9/16/13 4:10 PM.
Dobre, toto tu musím zverejniť, lebo s tou ženou súhlasím. http://hfi.sk/blog/katarinadaniskova/158-coho-by-ste-si-mali-byt-vedomi?fb_actio­n_ids=333512440118666&fb_action_types=og.likes&fb_source=other_multiline&action_­object_map={%22333512440118666%22%3A580089368719443}&action_type_map={%223335124­40118666%22%3A%22og.likes%22}&action_ref_map=[]
Posted on 9/16/13 10:30 PM.
Samozrejme, ze sa treba zaujimat o dianie okolo seba a prilozit ruku k dielu. Velmi vsak zalezi na cieloch, ktore jednotlive skupiny a media maju. Zalezi tiez na konkretnej forme samotnych aktivit - urazky a odsudzovanie nebude cesta.

Miro posielal link na hfi.sk. Oni robia dobru robotu. Napr. zajtra sa bude konat prednaska na temu manzelstvo, kde budu predstavitelia v oboch stran.

Viac na http://www.vyveska.sk/co-je-to-manzelstvo.html
Posted on 9/16/13 11:10 PM.